Online Sverige har kontor i Lund, Umeå och London och har cirka 150 heltidsanställda, omsätter ungefär 65 miljoner årligen inom försäljning, mötesbokning, digital CX och support samt hjälper företagets kunder med kund- och varumärkesanalyser. Genom att kombinera smart teknik med spetskompetens inom försäljning ochservice är affärsidén att öka hållbarheten i kundens affär genom att skapa lojala kunder.
- Det är jättekul att vi fortsätter vårt samarbete med Online Sverige och har anpassat nya moderna lokaler efterderas nya behov. Vi önskar de varmt lycka till i sitt fortsatta arbete, säger David Nygren, uthyrare, Diös.
- Under de senaste åren har vi genomgått en förändringsresa på vårt Umeåkontor och våra kunder finns idag framförallt inom bank, energi och försäkring. Från att ha varit ett extraarbete för ungdomar är vi idag en mogen arbetsplats där vi tillsammans utvecklar våra tjänster. Det känns jätteroligt och inspierande att få bygga vidare på detta tillsammans med våra kunder och personal i nya lokaler i Thulehuset, säger Josefin Adolfsson, kontorschef, Online Sverige