- Om Diös
- Vårt erbjudande
- Våra städer
- Våra fastigheter
- Våra byggprojekt
- Våra handelsplatser
- Press
- För dig som leverantör
- För dig som hyresgäst
- Serviceanmälan
- Jobba med oss
- Kontakta oss
-
Vår kunskapsarena
- Det traditionella kontoret behöver uppgraderas – ny studie visar behov av en mångfacetterad arbetsplats
- Kontoret och den urbana services samspel
- Våra nyhetsbrev
- Vikten av starka team
- Framtidens arbetsplats 2023 – drivkrafter och spaningar
- Kontorsrapport 2023 - Stadens motor och sociala hub
- Arbetsplatsstrategin visar vägen fram
Färdigställt: Modernt kundservicecenter till Tele2 i In:gallerian
På två plan i In:gallerian, mitt i hjärtat av Sundsvalls stadskärna, har vi utvecklat ett modernt kundservicecenter till Tele2. Det som tidigare varit mindre attraktiv butiksyta konverterades till 3 800 kvadratmeter inspirerande och varumärkesstärkande kontorsmiljö med plats för 300 medarbetare.
I samband med att Tele2 tog plats i det toppmoderna kundservicecentret i fastigheten Lyckan samlade de all sin verksamhet i Västernorrland under samma tak. Idag arbetar, vistas, äter och shoppar hundratals fler människor i centrala Sundsvall tack vare etableringen. Utvecklingen inleddes under hösten 2020, och inflyttningen skedde under hösten 2021.